Dragon Dreaming Festival

 
Förlåt så mycket för min dåliga uppdatering, det har varit lite snålt med internet och vi har gjort så mycket om dagarna så inte blivit mycket tid över. Vi var ett par dagar mitt ute i buschen på en rolig hippie festival, där fanns inte mycket till wifi kan jag säga. Samma dag som vi landade där såg jag mina första kängurus! :D
 
//I am sorry for the bad updating, it have been a bit tight with internet and time, we have done so much here in the city. Also been to a hippie festival out in the bushes, much wifi there. Saw my first kangaroos same day as we arrived there wiiieh :D
 
 
 
 
 
 
Det var sjuukt najs, lite kallt på nätterna men riktigt varmt på dagarna. 
 
//It was really awesome, a bit cold at night but really hot at daytime. 
 
 
 
 
De hade världens välkomst företrädande som var jättemysigt! Riktigt härlig festival med roligt folk, var lite läskigt att sova i tält med tanke på alla spindlar..men det gick bra. Har inte dött ännu i alla fall :D
 
//There was a huge welcoming performance that was really heartwarming! Lovely festival with fun people, was a bit scary to sleep in a tent because of the spiders...but it was fine in the end. Havn't died yet at least :D
 
Festival - Hippie - Music - People